02 mei 2018

Louis

Roos bekende mij dat ze ondanks het voorgenomen "ontspullingsbeleid" toch weer een boek had gekocht: "de kinderen van Louis"; een boek dat handelt over de vruchtbaarheidskliniek van Karbaat; het "dokter" Karbaat kan ik niet meer uit mijn pen krijgen gezien het onverantwoordelijk beleid dat deze inmiddels overleden gynaecoloog heeft gevoerd en de gevolgen die dit beleid heeft aangericht!
Roos en ik zijn sinds we de donordochters kennen erg bezig met alles dat met zaaddonorschap te maken heeft; tegen die achtergrond wilde ze dit boek lezen. Ze heeft het net in huis en natuurlijk zal ik het ook lezen maar het belangrijkste feit heb ik al vernomen: honderden kinderen van één en de zelfde donor; dit is volstrekt onverantwoord medisch en sociaal handelen geweest. Als zaaddonor voel ik me besmeurd door de opportunist Karbaat c.s. 

Geen opmerkingen: