18 mei 2018

Kan het gekker

Kapot geknipte broeken in de etalage
Het is een merkwaardige trend dat de huidige kleding er versleten uit moet zien. Zo heb ik jaren geleden al eens iemand met een gloednieuwe trui zien lopen waarvan het leek of hij gebruikt was tijdens het repareren van een auto: vol met smeervlekken. En nu zie je in de trein kapot geknipte broeken met gaten waarvan je niet kunt begrijpen dat je die vodden nog aan kunt trekken; je voeten of tenen blijven toch in die gaten steken.
Ergens in een chique modezaak zag ik zelfs broeken die met kniegaten en al aan de paspop waren aangetrokken; voor veel geld uiteraard. Een rare in mijn ogen decadente mode.
En nu liet Roos mij vanmorgen tot onze hilariteit foto's zien van brandwonden veroorzaakt door deze gaten in de broeken. Het zonnige weer had de witte stukken die aan de zon waren blootgesteld behoorlijk rood verbrand. Ik had eigenlijk wel te doen met deze domme actie.

Geen opmerkingen: