17 maart 2023

Geen kippenmaagjes

Vrijdag, marktdag dus ging ik als altijd naar de markt en eerst naar Alex voor kippenmaagjes voor de soep. Helaas, vandaag geen maagjes. Bij de kaaskraam had ik niets nodig, in m'n koelkast ligt een zak, met wel bijna 2 kg kaas voor aanstaande zondag wanneer ik de ontmoetingsdag met m'n kinderen heb georganiseerd op de flat. Ik had nieuwe T-shirts willen kopen maar ook die kraam was afwezig?! Kaneel bij Hans voor het krentenbrood dat ik ging bakken, een zak noten ook voor zondag en een gebakken lekkerbekje om direct te eten. Thuis gekomen direct verder gegaan met het krentenbrood dat bijna was uitgerezen en de quiche die in de koelkast stond te wachten om afgebakken te worden. Ik probeer tegenwoordig om zo efficiƫnt mogelijk gebruik te maken van de energie en bak steeds twee zaken tegelijk, brood met quiche of brood met krentenbrood, etc. Ik ga als tweede ook weer eens duivekater maken ben ik van plan.
Toen het brood en quiche uit de oven kwamen en afgekoeld ben ik naar Wijhe vertrokken. Morgen naar de boerenmarkt in Vilsteren om paling in te kopen voor zondag. Alles draait deze dagen om de zondag. 

Geen opmerkingen: