14 oktober 2021

Van Baarn naar Bilthoven

 

Foto onderweg van het Nonnenland, natuurgebied

Voor de verandering eens niet van Baarn naar Den Dolder maar direct naar Bilthoven. Natuurlijk - gierig als ik ben - vanwege het Dalvrij abonnement; ik kon namelijk niet vroeg genoeg van huis om voor 16.00 uur weer in te checken. Maar het was leuk want Komoot had een track gemaakt met stukken die ik nog niet eerder had gelopen terwijl ik dit gebied al meerdere decennia bewandel.
Niks bijzonders deze dag afgezien van de stampij die ik veroorzaakte door op het "Half11" WhatsApp groepsgebeuren meldde dat er weer een match was; een nieuwe donorzoon, een halfje voor bekenden. Dat wordt door de groep donorkinderen nog steeds als iets bijzonders gezien en inderdaad merk ik dan ook dat er een leuke groepsdynamiek ontstaat.

Geen opmerkingen: