26 oktober 2021

Beetje onhandig

 

Fraai theehuisje bij Den Treek

Voor vandaag had ik een wandeling bedacht van Maarn naar Zeist zonder langs de snelweg te hoeven lopen. Roos maakte een track voor me en ik ging vrij laat op weg; koffie, ontbijt en verder geteut hielden mij op. Roos is door alle activiteiten van deze week een paar overnachtingen hier en dat haalt het tempo uit m'n dagen har har.
Uiteindelijk bleek mijn OV-engel een goede aansluiting voor me bedacht, maar ik was eigenwijs en dacht dat de dienstregeling voor weekend en door de week gelijk was; niet dus! Beetje onhandig, maar uiteindelijk kwam ik wel in Maarn en was weer snel op weg en via Den Treek richting Austerlitz. Het plaatsje zelf heb ik niet aangedaan, maar wel de bekende piramide die ik in geen decennia had gezien.
Piramide van Austerlitz

Leuk om hem te zien; netjes opgeknapt en met een aantal bezoekers die de klim maakten naar de uitkijkkoepel. En dan verder door de in herfstkleuren getooide bossen; best fraai weer.
Uiteindelijk kwam ik na 16 kilometer in Zeist waar ik 2 minuten later bus 50 kon instappen. Daarna moest ik nog wel het stukje van de halte naar de flat lopen; Uiteindelijk 18 kilometer uit de kuiten geperst. Lekker hoor om dat nog te presteren op m'n ouwe ag. 

Geen opmerkingen: