10 december 2020

Naar Bever Sport in Den Bosch

 Gisteren kwam ik tijdens de wandeling met Mariska aan de ep. Zij meldde dat Guusje ziek was maar zeker wel de volgende dag weer naar school toe wilde, vandaag dus. Ik stuurde een foto van die prachtige omgeving van Leuvenum en ze vroeg of ze een keer mee mocht wandelen. "Gezellie", dacht ik, maar antwoordde wel direct: "dan gaan we eerst een paar echte wandelschoenen voor je kopen". Vind ik nou echt een leuk geschenk aan iemand van je intimi en dat is Mariska zeker geworden in die paar jaar dat we elkaar kennen. Het is grappig hoe een donorkind bij mij snel als verwant voelt. Anderen vinden dat "raar", maar het is toch echt zo. 
Maar over die wandelschoenen moesten we natuurlijk een afspraak maken en dat werd vandaag, één dag later dus: "even het gas erop", was Mariska's reactie. En zo stonden we vanmorgen iets na tienen voor de deur bij Bever Sport in Den Bosch. Ik hoopte dat er iemand zou zijn bij de schoenenhoek die ons kon helpen en inderdaad was dat het geval. Die mevrouw kwam aanlopen met een stel Lowa's, beetje blauw en ik hoopte maar dat die haar zouden passen; zulke mooie dames schoenen. Paste inderdaad, maar de verkoopster drong erop aan om nog een ander paar, Meindle's te passen, eigenlijk mijn merk waar ik zeer tevreden over ben. Gelukkig zaten die haar minder lekker en koos ze voor de Lowa's. Ik kocht voor mezelf twee paar wandelsokken en voor Mariska ook een paar echte wandelsokken en toen waren we klaar. Ik ging nog even mee naar Heesch, het was ook niet meer de moeite om nog te gaan wandelen. Lekker nog wat zitten kletsen en daarna met OV naar huis.

Geen opmerkingen: