10 februari 2023

21 kilometer. gelopen

Vandaag eerst naar de markt en lekker ingekocht voor de kippensoep, voor het bezoek van Arja aanstaande zondag en natuurlijk noten zoals iedere week. Ik was te voet gegaan zodat ik de eerste kilometers al in de benen had. En toen wilde ik maar eens gaan proberen of het nieuwe regime met stevig eten en boterhammen meenemen zou helpen om de 20 km te gaan halen. Gisteravond had ik vast een rozijnen-notenbrood gebakken, stevige kost zeker met dik boter erop. De lage schoenen aangedaan, kleine rugzak en toen maar eens aan de wandel en inderdaad haalde ik eigenlijk best makkelijk alsnog de 21 km tot eigen verbazing. 's-Middags ben ik nog even langs geweest bij Mike en Anna om twee sneetjes krentenbrood langs te brengen; dat vinden zij zo lekker!

Geen opmerkingen: