10 juni 2022

Werken in de tuin

In de loop van de middag kwam ik bij Roos aan; direct vanuit het boodschappen doen op de markt was ik doorgereden naar het station; de nootjes van Will's notenbar lagen nog warm te geuren in m'n rugzak; ik kon er dan ook niet van afblijven. Eenmaal in Wijhe zag ik dat Roos de heg had geknipt; niet alleen de heg had daarvan de zichtbare sporen maar ook de rug van Roos was licht getekend door de inspanning die het haar gekost had om de forse heg met de heggenschaar te snoeien. Het zou behoorlijk van invloed zijn op het verloop van de volgende dagen.
Desondanks stond Roos er op dat we morgen aan de wandel zouden gaan; een ruim 10 kilometer lange track had zij geconstrueerd; een rondwandeling vanuit station Oss-West. Daarmee kwam ze tegemoet aan mijn wens om in de weekend dagen - wanneer ons Dalvrij Abonnement het reizen met verschillende lijntjes faciliteert - vanuit Wijhe naar het Oosten te gaan voor wandeltochten.

Geen opmerkingen: