03 januari 2022

Een beetje in de buurt wandelen

Fraaie stronk met gezicht

Eigenlijk wil ik wel weer een stevige wandeling doen, maar er vroeg voor op uit gaan trekt me niet zo. Vind het ook wel lekker om in de flat te zijn, beetje te koken en op te ruimen. Uiteindelijk heb ik het een beetje van het toeval laten afhangen en heb de trein naar Amersfoort genomen en vanaf het station een track naar Den Dolder geconstrueerd. Maar ik vond er niks aan en liep gewoon wat me voor de voeten kwam, een pad door de korte en lange duinen van Soest en dat was best fraai.
Is wel een gebied waar ik vaker moet gaan wandelen. Vandaag liep het allemaal niet zo lekker; beter van te voren een plan maken en ook wat betreft de trein niet van het toeval af laten hangen; werkt uiteindelijk beter.

Geen opmerkingen: