04 november 2021

Nieuwe koelkast

Had ik nog maar nauwelijks een nieuwe magnetron daar kwam vandaag ook mijn nieuwe koelkast. De heren van Electro World waren keurig op tijd en de koelkast kon direct worden aangesloten. Toen ze weg waren ging ik snel aan de wandel; ik moest op tijd thuis zijn want er zou nog een pakje worden bezorgd, in dit geval van een vleesleverancier die mij hazenbouten en pluma kon leveren in een doos met gegarandeerde koeling. Niet alleen de levering was uitstekend, maar ik wist zelfs tot op de minuut hoe laat de levering zou plaatsvinden. Ik stond dan ook op het balkon toen de auto voor de deur kwam met de bezorger. In het pakketje zaten zes hazenbouten en twee pluma's; daar kan ik heerlijks van maken bedacht ik mij. En zo zou geschieden. Ik legde het lekkers in de nieuwe koelkast in het vriesvak.

Geen opmerkingen: