02 november 2021

Keurig gehaald!

 

Nieuwe track

Roos had even voor mij op het weerbericht gekeken en geconstateerd dat ik droog kon lopen op de Veluwe en dat heb ik gedaan. Na het ontbijt ging ik naar Nunspeet en liep ik via een nieuwe route, aangeleverd door Komoot naar Leuvenum. Wonderlijk om je door de moderne techniek te laten leiden op je route. Ik schat dat wel 80% van de route over heel andere paden liep dan ik gewoon ben te lopen. Ik moest echt af en toe m'n wandelschoenen dwingen om niet te lopen zoals ze dat gewend waren maar na consultering van het Komoot schermpje de schreden te zetten op "nieuwe" paden. Deed me veel plezier. Het was inderdaad nagenoeg droog; de plu is niet uit haar hoesje gekomen.
Ik dacht te weten hoe laat de bus op de halte Zwarte Boer kwam, maar moest toch nog stevig aanzetten omdat ik me 10 minuten had vergist. Maar uiteindelijk natuurlijk toch op tijd en was ik weer lekker bijtijds thuis op m'n flatje. 

Geen opmerkingen: