23 november 2021

En nu samen met Roos

 

Een fris wandelroosje

Voor de derde keer binnen een week op weg naar de wereldplaats Wolfheze; vandaag met Roos. Had ik gisteren bekeken of de track van Otterlo misschien verstandiger, althans korter zou zijn om samen met Roos te gaan lopen daar besloten we in overleg om tòch van Lunteren naar Wolfheze te gaan. Dus eerst naar Lunteren, een hele onderneming. Roos vertrok om 9 uur en ik om 9.30 naar Amersfoort waar we verder samen reisden naar Lunteren. Om 10.30 gingen we op weg. Het liep lekker vlot; droog weer waarbij af en toe zelfs het zonnetje tussen de wolken door piepte. Na een uurtje kwam er toch een buitje, maar stelde niet veel voor en de rest van de dag bleef het droog. Had ik juist vanwege Roos gekeken of het niet verstandiger was om vanuit Otterlo te beginnen vanwege de wat geringere afstand, daar trad de vermoeidheid sneller bij mij in dan bij haar. Het tempo lag ook wel wat hoger dan ik in mijn eentje doe. We waren dan ook al om 14.30 bij het station, dus net enkele minuten te laat om onze treinen te halen. Maar al met al een stuk sneller dan ik afgelopen vrijdag had gedaan. Roos had pech met de trein; haar aansluiting in Arnhem was naadje. Maar ook mijn treinreis liep niet erg vlot; de een of andere mafkees misdroeg zich zodanig op station Veenendaal de Klomp dat onze trein er vertraging door opliep en ook ik de aansluiting naar Bilthoven miste. 
Ik was weer behoorlijk moe en sloot even de ogen tot 20.30 als afgesproken met Roos; we zouden we nog even gaan bridgen. Had ik beter niet kunnen doen, want ik bakte er niets van en trek daarmee vooral Roos haar competitie score naar beneden.

Geen opmerkingen: