04 februari 2018

Lekker gebridged

Gezellig met Greet en Sjoukje gebridged. Was een tijd geleden dat we met echte speelkaarten hadden gespeeld. Roos speelt het liefst competitie zodat je beter kunt vergelijken; ik vind dat huiskamerbridge eigenlijk wel zo leuk maar mijn voorkeur gaat toch uit naar stepbridge.
Het was een natte ochtend en goed om die al kaartend door te brengen.
Na de lunch ben ik voor het eerst naar de tweede boulevard van Calpe gewandeld en heb met een zeker afgrijzen naar de betongiganten die daar de afgelopen jaren zijn verrezen gekeken. Het is niet te geloven wat hier is gerealiseerd. Misschien architectonisch best mooi maar de hoeveelheid maakt het tot een bovenmenselijke maat; niks voor mij. Aangekomen aan het eind van de boulevard ben ik nog even Calpe ingelopen; hier ergens moet nog een oud gedeelte van de stad zijn. Ik kon het zo gauw niet vinden. Misschien een volgende keer verder zoeken.

Geen opmerkingen: