18 oktober 2015

We kunnen 't nog!

In het Leyensebos zagen we een enorme Heksenkring
Nog niet zo lang geleden kreeg ik het akelige idee dat m'n conditie fors was terug gelopen; na 8 kilometer wandelen zat ik stuk. Daarna heb ik nog wel met Huib gewandeld en in m'n uppie en met Roos in Limburg, maar nooit meer dan 12, misschien 15 kilometer. Zat me niet lekker en daarom had ik me voor vandaag voorgenomen om een volle twintig te lopen, gecontroleerd met GPS. Dus Roos gebeld; ze had er wel oren naar om mee te lopen. Mijn voorstel was om direct vanuit huis te gaan lopen en stelde Roos voor de keuze in welke richting we zouden gaan. Werd richting Hollandse Rading via het Leijense bos, Prinsenlaan, Maartensdijk en terug  via het bos van Hollandse Rading, Ridderoordse bossen en weer door het Leijense bos. Dik tevreden kwamen we iets over drie uur weer thuis; precies 20 kilometer in iets meer dan 4 uur gelopen; gemiddeld 4,7 volgens de GPS. En al rekenend kwamen we op 5,330 km/hr tijdens het wandelen, dus exclusief de stille momenten: we kunnen het nog!

Geen opmerkingen: