05 mei 2019

Naar Dordrecht

We hadden vandaag afgesproken om te gaan lunchen met Peter en Jessica in Dordrecht; ze wonen in Papendrecht en dat is met een pontje heel goed te bereiken vanuit Dordrecht en v.v. Was een gezellig weerzien daar op de kop van Dordt met uitzicht over het water. We, en vooral Peter praatten over van alles en de tijd vloog. Na de lunch nog even door de stad gewandeld en toen afscheid genomen.
Roos en ik liepen terug naar het station; ik had de rugzak van Roos op de rug; zat vol met voedsel; Roos ging naar "het componistendiner" in Amsterdam en daar moet je als deelnemer zelf een baal voedsel meenemen.
In Leiden gingen we uit elkaar; ik naar Utrecht en Roos als gezegd naar Amsterdam. Ik was hardstikke moe, ook vanmorgen hadden we nog gefitnest voordat we naar het station gingen; Roos wilde graag een bepaalde groepsles doen vanwege haar pijnlijke rug.
Om half tien ging ik naar Roos' huis; ik had half en half verwacht dat ze al thuis zou zijn, maar het licht brandde nog niet. Ik ging heerlijk op de bank liggen lezen en deed een powernap; was ook wel nodig want uiteindelijk kwam ze pas om half twaalf thuis! Ze had een heerlijke avond gehad en met allerlei bekenden en nieuwe kennissen gesproken; gaat weer een cursus/lessen volgen in compositie. Kortom, ze was helemaal enthousiast en dat heb ik allemaal onder het genot van een wijntje aan mogen horen.
Pas om 00.30 uur gingen we slapen.

Geen opmerkingen: