16 mei 2019

Stofzuigen en zo

Vanmorgen direct op de weegschaal bij Roos: 81,9 kg; daar was ik zeer tevreden mee!
Niet echt "mijn ding" zoals dat in newspeak wordt genoemd; het huis aan kant maken,stofzuigen, afwassen en dergelijke. Maar ja, het moet toch echt af en toe gebeuren. Mijn linkervoet deed behoorlijk zeer na de bijna 20 km van gisteren dus alle reden om het vandaag rustig aan te doen.
Eerst maar eens stofzuigen; stelt eigenlijk weinig voor in zo'n flatje; was feitelijk zo gebeurd. Daarna de afwas en de keuken grondig opgeruimd.
's-Middags ben ik nog wel even naar de fitness geweest voor de broodnodige armspier oefeningen en om in de zon te liggen; het was dan wel koud, maar het zonnetje scheen weldadig! Op de terugweg een enorme krop sla uit de tuin van Theo gescoord. Het eerste stuk reebiefstuk smaakte inderdaad fantastisch zeker in combinatie met die heerlijke zomersla van Theo mijn moestuiniervriend.

Geen opmerkingen: