04 mei 2019

Helling hollen

Misschien niet echt hollen, maar uiteindelijk toch flink doorgelopen met 5 km/hr op een helling van 15 % en dat wel zo'n 5 minuten; in totaal had ik mezelf 20 minuten afgemat op de loopband bij Sportcity; ik heb het mogen bezuren want dagen later voelde ik me nog behoorlijk moe.
In de kleedkamer waren twee van die jonge gasten, misschien 18 - 20 jaar met elkaar aan de praat; een van de twee was met vakantie geweest; een maand naar Australiƫ en daarna naar Indonesiƫ en nog zo'n exotisch land. Twee van die snotneuzen; nog nooit iets gepresteerd en praten over een "reisje" naar een land waar je vroeger heen emigreerde om - naar verwachting - nooit meer terug te keren. Ik kan me daar zo aan ergeren; we zijn veel te rijk hier in het westen en putten op deze manier de aarde volledig uit; als dit soort gassies het al normaal vinden om naar het andere eind van de wereld op vakantie te gaan?! Ik houd erover op.

Geen opmerkingen: