13 januari 2016

Commissievergadering VvE

Dat was lang geleden; een commissievergadering bijwonen. Het enige bestuur waar ik heden lid van ben nam deel aan een gecombineerde vergadering, op verzoek van de "kleurencommissie" van de Vereniging van Eigenaren. Ontzettend leuk; moet je in het algemeen een commissie opporren om de in de ledenvergadering afgesproken werkzaamheden ook uit te voeren daar porde nu feitelijk de commissie het bestuur op om het door haar geformuleerde voorstel ook uit te doen voeren; zul je niet vaak meemaken, heb ik althans in mijn bestuurlijk verleden nooit meegemaakt.
Het geeft mij ook wel het gevoel dat ik nu met mijn 67 jaar ook wel kan stoppen met bestuurlijk werk; het is niet mijn forte en je voelt gewoon dat het moeilijk is om zaken te onthouden en af te ronden. Sonneveld zou zeggen: "Ik word te oud voor die rotzooi". Ik heb sterk het gevoel dat de jonger enthousiaste mensen het bestuurswerk graag van me over zullen nemen en zo hoort het ook. Als oudere moet je gewoon plaats maken.

Geen opmerkingen: