17 februari 2014

Van Dieren naar Brummen

Weer om 5 uur opgestaan; we zouden van Dieren, via de Veluwe naar Brummen lopen; een NS wandeling. De aanloop vanuit Dieren had ik al eens met Huib gelopen; toen naar de Carolinahoeve, maar nu met Roos bogen we naar de andere kant. Het was prima aangegeven; aanloop via de NS markering en verder over het Maarten van Rossumpad, eveneens goed gemarkeerd en overgaand naar het Trekvogelpad naar station Brummen. Maar zonder beschrijving en kaart kom je er niet uit; Roos had het keurig verzorgd en als vanouds sjokte ik achter de "reisleider" aan. Deze keer zonder koffie, maar wel met rozijnen/notenbrood, net als gisteren.
Ik was zo ontzettend moe toen ik thuis kwam; gelukkig stond het eten klaar en hoefde ik het alleen maar op te warmen. Om half tien ben ik in bed gekropen met m'n e-reader. Om 00.00 uur werd ik wakker; het licht was nog aan. Verder geslapen tot 4.00 uur en maar weer wat gelezen tot 5.00 uur. Opnieuw in slaap gevallen tot 8.00 uur. Wat suffig opgestaan, met spierpijn.

Geen opmerkingen: