11 februari 2014

Een onverwachte wending

De trouwe lezers van deze Blog zullen hebben gemerkt dat ik al enige tijd niets had geschreven. Dat kwam allereerst door een onverwacht persoonlijk bericht aangaande de laatste afwikkeling van mijn huwelijk die op een voor mij onbegrijpelijke en onverkwikkelijke wijze is afgewikkeld. Ik moet daar overheen zien te komen, maar een bittere teleurstelling is wat mij al dagen bezig houdt.
De rest van deze week werd sterk bepaald door mijn gepeins over het gruwelijk einde van Els Borst, een grande dame die ik vanaf het begin van mijn wetenschappelijke carrière van afstand en soms van nabij heb bewonderd.
Ik ben hierdoor en door het buitengewoon slechte resultaat bij het bridgen in een behoorlijk depressieve dip terecht gekomen. Gelukkig ging het bridgen vanavond redelijk goed.

Geen opmerkingen: