06 februari 2014

Kan het nog lager??

Afgelopen dinsdag hadden we niet zo geweldig gebridged; uiteindelijk kwamen we toch nog op rond de 48 procent; viel ons niet tegen. Maar vandaag ging het vanaf de eerste tafel wel zo vreselijk belazerd; als de manche erin zat dan boden we hem niet; als hij er niet in zat dan boden we verkeerd; we speelden het niet goed af en maakten stomme fouten, kortom ellende. We voorvoelden al een rampzalige uitslag en wachtten die niet af. We gingen maar direct na afloop naar huis.
De uitslag komt per Internet en die was er inderdaad naar; zo'n lage uitslag hebben wij nooit gehad maar heb ik ook nog nooit van anderen gehoord, nog geen 30 procent, slechts 28 procent. Ongelooflijk; ik hoop maar dat mijn karakter dit aan kan; volgende week kom ik dan met de staart tussen de benen op de club; voel me een ... en heb dan vast grote moeite met m'n concentratie. We zullen zien.
Waren we maar niet zo snel gepromoveerd naar de A-lijn in een club waarvan je de mensen helemaal niet kent. Maar als het zo door gaat zitten we snel weer in de B-lijn en daar horen we ook gewoon thuis.

Geen opmerkingen: