21 februari 2014

Ja, zo kan ik het ook?!

In de Biltsche courant had ik een advertentie gelezen, naar ik dacht van de Lidl voor prei en voor peren. En gezien mijn ervaringen met de melk dacht ik mijn "geluk" maar eens te gaan beproeven met deze weekaanbieding. Nergens te bekennen dus maar even aan de helper bij de groenten gevraagd en die wist van niks. Ja, zo kan ik het ook dacht ik bij mezelf. Toch maar prei meegenomen en ook een doosje peren. Was wel niet in de aanbieding, maar toch bij elkaar slechts 3 euro. Maar toch gek dat ze in de winkel niet wisten van deze aanbieding.
Thuis gekomen ging mij een lichtje op; was het wel een advertentie van de Lidl? En inderdaad, het was een advertentie van de Aldi. In de Biltsche courant stond helemaal geen advertentie van de Lidl; kennelijk hebben zij het helemaal niet nodig om te adverteren.
Overigens waren de peren helemaal niet lekker. Toch maar weer gewoon op de markt kopen.

Geen opmerkingen: