Ik weet niet meer zo precies hoe het is verlopen, maar ik heb eerst geprobeerd met de app van Interpolis reisverzekering om mijn claim in te dienen, die gaf resoluut antwoord dat ik niet in aanmerking kwam voor vergoeding. Roos deed het vervolgens telefonisch en kreeg na enige tijd een allervriendelijkste mevrouw aan de telefoon die niet alleen haar geval opnam maar ook het mijne alsnog. Het bleek dat we geen annuleringsverzekering hadden in ons pakket, maar dat onze kosten voor de reis en de hotels onderweg wel degelijk verzekerd waren.
Roos belde ook met de organisatie voor onze bagage en dat werd uiteindelijk ook geregeld, de bagage zou voor ons beiden morgen in Wijhe afgeleverd worden. Nou daar zaten we dan, geen vakantie, maar wel weer thuis. Dus nu weer things as usual.
Kinderen waren inmiddels op de hoogte van het gebeuren, was toch een hele consternatie geweest. Nu nog de bagage morgen. Al met al een katterig gevoel.
20 mei 2024
Verzekering en bagage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten