24 januari 2021

Weer naar Ommen

Mooie weerschijn in het water

 Vanuit Oss kun je de trein direct naar Wijhe nemen; ik had overwogen om dat te doen, maar zag er van af omdat ik nog wat aan het vlees moest organiseren om het allemaal ingevroren te krijgen. Dat deed ik vanmorgen eerst en het viel reuze mee; uiteindelijk kreeg ik alles in mijn vriezers. Dus stelde ik ROos voor om vandaag - het was prachtig weer! - een kort wandeltje te maken bij Ommen. Daar had ze wel zin in en zo ontmoetten we elkaar in Zwolle en gingen samen naar Ommen. Onderweg sprak ik opnieuw de conducteur van de trein waarbij Roos al was uitgestapt en ik verder ging naar Ommen. Vriendelijke man. Maar nu stapten we keurig tegelijk uit in Ommen en liepen via een andere route naar het Besthemer Ven; dat blijft toch wel een juweeltje hoor en onderdeel van een heel genoeglijke wandeling. We hielde het kort omdat we van plan waren om de volgende dag nogmaals te beginnen in Lemelerveld en dan een stevige wandeling te maken.

1 opmerking:

biltburg zei

het Besthmenerven