02 september 2019

Alles voor een glimlach

De spiergedreven bezorgdienst van Cool Blue
Alles voor een glimlach!
En daar was vanmorgen weinig voor nodig. Ik zat heerlijk in het zonnetje op m'n balkonnetje; eerst zag ik een van m'n buren aan komen lopen en ik zwaaide. In de verte zag ik een felblauwe bakfiets aan komen rijden: "lijken wel de kleuren van Coolblue", dacht ik nog. Even later zag ik de bakfiets bij ons de stoep op rijden en stoppen bij een portiek verderop en ja hoor; op de voorkant zo'n emoticonnetje van een glimlach; het was een spiergedreven bezorgdienst van het bijzondere bedrijf van Pieter Zwart: "Coolblue"; wat een stunt; ik moest er inderdaad, geheel als vanzelf geweldig om glimlachen.
Ik realiseer me heel goed dat ze alle branchegenoten zonder slag of stoot van de kaart zullen duwen; het concept is zo ontzettend goed en de sfeer die ze hebben weten te scheppen zo stimulerend; komt volgens mij toch vooral door die Pieter Zwart zelf. Herinnert u zich nog die stunt dat hij besloten had om met een internationale partner samen te gaan? Die internationale partner was Sinterklaas; dat was niet eens meer glimlachen, dat werd schaterlachen.

Geen opmerkingen: