28 februari 2019

Na 7 weken weer terug

Wanneer je zeven weken van huis bent geweest is de terug naar huis gang toch wel bijzonder; we waren inmiddels zo vertrouwd met de Spaanse sfeer en het heerlijke weer.Maar ja, "Alles kommt zum Ende". De puntillitas van gisteravond hadden toch wel hun tol geëist; geen bedorven voedsel, maar gewoon te gulzig denk ik. Maar in de loop van de ochtend ging het steeds beter; een heel klein ontbijtje gescoord en daarna terug naar het hostal om de tassen in te pakken. Om twaalf uur rekenden we af met het hotel; we konden de bagage daar nog laten staan gelukkig en liepen nog wat door de stad tot het tijd werd om de terugtocht definitief in te zetten. Beladen met rugzakken, tas en koffer naar de metro en na drie keer overstappen op het vliegveld van Madrid. Daar hebben we toch maar weer een lunch ingeslagen en die smaakte me weer als vanouds?! Het vliegtuig kwam redelijk op tijd. Na een vlucht van 2.20 uur kwamen we weer op het ons zo vertrouwde Schiphol; trein op perron 3, bus 77 waar ik naast buurman Ruud naar huis pufte; hij had me niet echt gemist maar vond het wel stil op de trap. Roos en ik hebben nog een biertje gedaan bij Roos thuis. En daarna ging ik naar de flat. Was weer snel gewend eigenlijk; of je niet weg geweest bent?!
PS Het vliegen met KLM is me eigenlijk bijzonder goed bevallen.Misschien toch wat meer doen met m'n Flying Blue nr.:  1137727381

Geen opmerkingen: