09 mei 2023

Gek met beestjes

 

Kleine kinderen rond de
vaas met kikkervisjes

Een oude foto van mijzelf, als klein kind met een visnetje bij de sloot staat me nog zo bij, helaas staat die niet in een van mijn fotoboeken dus betreft het slechts een herinnering aan die oude foto. Daar moest ik wel aan denken vanmorgen toen ik van Arja foto's kreeg van haar kinderen rond een bloemenvaas met kikkervisjes en een foto van Morris met visnetje op weg naar de grote vijver achter hun huis. Ik had die oude foto van mijzelf in een collage willen invoegen in deze blog, maar met moeder zijn ook de fotoboeken niet meer hier.
Morris op weg naar de vijver

Niet te geloven in een stad als den Haag dat daar nog zo veel natuur is ingebreid in het woongebied. De kinderen genieten daar duidelijk van. Naar ik vermoed begint Evi daar nu als dametje wat te oud voor te worden maar die kon als kleintje ook zo lekker met beestjes als wormen en kevers bezig zijn. En dan nu de jongetjes. Leuk om te zien.

Geen opmerkingen: