26 februari 2022

Telefonade met Asbjörn

Vandaag een uitgebreide video chat met Asbjörn gehad. Aan de ene kant een lunchende sportman, net terug van een ochtend sporten en aan de andere kant Roos en ik. Net als die keer dat hij over was uit Engeland en hier op de bank in Bilthoven met ons zat te praten alsof we elkaar al jarenlang kenden zo ging ook nu weer de video chat, wat ik technisch overigens nog steeds een wonder vind. Wanneer ik mij nog herinner hoe dat vroeger ging wanneer ik met Dick op wandelvakantie in Frankrijk was en op de zondagen even naar huis belde vanuit een telefooncel (op zondag want dan kostte het veel minder) en dan nu, gewoon via WiFi met beeld en het kost ook nog eens niets extra.
Ik denk dat we een kleine twee uur met elkaar hebben gesproken en daarbij, alsof we een agenda hanteerden het ene na het andere onderwerp bij de staart namen. Fijn hoor; leer je elkaar kennen!

Geen opmerkingen: