21 februari 2022

Ommetje Wijhe

 Was vandaag een regenachtige dag; het houdt maar niet op met regenen de laatste tijd; de IJssel staat hoog, het land is verzadigd met water. Ik ging uiteindelijk maar een rondje lopen hier in de buurt in Wijhe. Eerst een stukje door het bosje richting bruggetje over de Wetering. Het waaide zo hard dat ik het niet vertrouwde en draaide en liep naar het station Wijhe en via de Langstraat naar de spporwegovergang en terug naar het wijkje van Roos. Ik wilde nog een stukje lopen en ging maar over de Raalterweg en daar liep ik langs een weiland met van die grote Schotse Hooglanders; ze zakten tot hun enkels in de modder en het weiland was een kapot gelopen modderzooi. Ze hadden genoeg hooi te vreten dus slecht hadden ze het zeker niet. Via het wijkje ging ik weer terug naar Roos en dronken we lekker een koppie thee.
's-Avonds hebben we gebridged en gelukkig weer boven de 50% gescoord. 

Geen opmerkingen: