11 februari 2022

Ieder ons weegs

 Roos had vandaag afgesproken om met haar vriendin P. te gaan wandelen hier achter in het Houdringhebos en ik had gepland om een etappe van het Trekvogelpad over de Zuiderheide bij Hilversum te gaan doen. Na het ochtendritueel van thee drinken in bed en ontbijten bereidden we ons voor op de wandelingen. Vriendin belde aan en wilde eigenlijk direct op stap; ze had al genoeg koffie op, dus de dames waren snel verdwenen. Ik deed rustig aan en nam allemaal afval mee om in de respectieve plekken als papierbak en groenbak te deponeren. Tevens nam ik alvast de bakken mee om na afloop 2 liter melk te halen bij de zuivelboerderij. Inmiddels had ik gezien dat station Hilversum mediapark vanuit station Bilthoven 4 keer per uur bereikbaar was per trein, dus rustig naar het station gefietst en de diverse afvalstations en de markt bezocht. Groente en fruit thuis gebracht en relaxed naar het station voor de rit naar Mediapark. Na enig zoeken en met behulp van het boekje en komoot had ik de gemarkeerde route gevonden. Was zodanig goed gemarkeerd dat ik zonder mankeren uiteindelijk bij het viaduct onder de snelweg uitkwam alwaar ik verder ging op de kaart in de richting Baarn. Daar nam ik de trein terug naar Bilthoven en vandaar met de fiets naar AH om een flesje wijn te kopen voor Roos en naar de zuivelboerderij. Roos was al op de flat toen ik thuis kwam. Lekker gekookt en gegeten. Gezellig hoor zo onverwacht bij elkaar. Voor morgen zijn de plannen om samen naar het Singer museum in Laren te gaan en daarna weer ieder ons weegs. Goede constructie!

Geen opmerkingen: