23 februari 2022

Driebruggen, Gouda en den Haag

 

Langs de Wiericke, uitzicht op Driebruggen


Vandaag heb ik een wandeling gecombineerd met een kort bezoek aan dochter Arja in den Haag. Eerst met de trein naar Woerden en met de buurtbus naar Driebruggen. Het was werkelijk schitterend weer; na al die wind van de laatste tijd viel het vandaag wel mee; er stond een wat ijzig windje, maar met een muts op was dat best te hebben. Vanuit Driebruggen eerst een stuk langs de Wiericke dat ik al vaker heb gelopen richting Woerden alleen nu ging ik onder de snelweg door en richting Gouda over een fraaie Tiendweg. In Gouda ging ik van het Pelgrimspad af en door naar station Goverwelle en door naar Den Haag. Met tram 4 naar Arja en gezellig met haar en mijn oudste kleinkind Gijs wat zitten praten. Was weer reuze genoeglijk. Ik had een potje honing voor haar en een pot amandelpasta; daar vindt Sam lekker; eet hij wat meer. Gaat nu wel beter met hem hoorde ik; de afgelopen tijd at hij slecht en was wel wat erg mager, maar dat schijnt nu veel beter te zijn. De twee kleine mannetjes lagen te slapen; ook wel lekker rustig voor een keertje.
Ik ging er weer bijtijds vandoor en was blij dat ik weer thuis was.

 

Geen opmerkingen: