17 oktober 2020

The day after

Keurig toch?

Helemaal opgetogen door de ervaringen van gisteren bleven we deze dag maar doorpraten over de composities en de commentaren die we gisteren hebben gehoord. In de loop van de morgen sprong Roos op de fiets en ging naar Zeist; ze ging op bezoek bij Bea en Tjeerd, onze vrienden aldaar; ze zou ook bij de toko in Zeist wat gedroogde garnalen en teri nassi inslaan voor een heerlijke nassi maaltijd die ik haar nog beloofd had. In die tussentijd maakte ik de kamer helemaal aan kant; zo opgeruimd was hij in geen tijden geweest. Morgen komt Pauline, een vriendin van Roos hier op bezoek en die wil ik niet in mijn normale rommel ontvangen. Dus opruimen, stofzuigen, afwassen en tevreden naar het resultaat kijken; mocht er zijn!
Maar de dag van morgen moest ook culinair worden voorbereid; ik bakte voor de tweede keer een appeltaartje voor de dames.
Buurvrouw had van het bezoek van morgen gehoord en kwam met een bloemetje "voor de gezelligheid".

Geen opmerkingen: