16 juni 2018

Eigen boontjes doppen

Boontjes doppen
De dag begon heel idyllisch; met z'n tweetjes capucijners doppen; een hele klus, maar dan heb je ook wat.

Verder een dag as usual met een gezamenlijk afgekort "drietje" aan het eind van de middag.

En in de avond ging ik nog even langs bij Roos voor een kopje thee. En terwijl we dat naar binnen zaten te slobberen ging de telefoon: "Hugo"; hij had een barbecue gedaan in de buurt en wilde nog even langs komen; dat hij mij niet te pakken had gekregen deed hem sterk vermoeden dat ik bij Roos zou zijn.
Niet veel later kwam hij binnen, zwaar bepakt en in sportief hemd; hij is door al dat sporten wel heel gespierd.
We hebben fijn kunnen praten over de toekomstplannen die hij en Marjorie hebben maar vooral ook over wat er zoal speelt rond de komst van de donorkinderen in onze situatie. Dat luchtte mij in ieder geval behoorlijk op.
Toen hij wegging kon ie het niet laten om teneinde zijn kracht te tonen mij hoog boven de grond op te tillen; moet daar wel om lachen hoe lullig je je ook voelt als vader in de lucht?! Maar sterk is mijn oudste zoon.

Geen opmerkingen: