23 augustus 2016

Dat was zwaar!

Ik had niks met Roos afgesproken of ik wel of niet zou deelnemen aan de les Pilates van Debbie voor vandaag. Na mijn spullen ingepakt te hebben ging ik met de fiets richting Sportcity, maar die eigenwijze fiets van mij reed automatisch naar Roos en voor ik er erg in had stond ik bij haar voor de deur; was helemaal niet mijn bedoeling; had Roos eigenlijk willen verrassen, zo vaak doe ik niet mee met de Pilates les. En zo reden we dus samen naar het fitness centrum.
En daar werden we toch afgeknepen door de altijd vriendelijk lachende Debbie; terwijl iedereen de grootste moeite heeft met de oefeningen doet zij ze al instruerend ook allemaal mee en lacht daarbij: "gaat het jongens", en terwijl iedereen uitgevloerd uitkijkt naar het einde: "jammer hè, dat het al bijna afgelopen is". Of zelfs soms: "zullen we nog even doorgaan". Ontzettend leuke maar zeker voor mij erg zware les. Ik voelde zelfs de spieren die ik vorige week met Peter intensief had gebruikt bij het wandelen in de Eifel.
Na afloop nog even lekker liggen zonnen met Roos.
'sAvonds hebben we gebridged: zomerbridge in de club van Bert Nijdam. Ging best lekker.

Geen opmerkingen: