10 augustus 2016

Afwisselend sporten en zonnen

Wat een vreselijk weer hebben we deze zomer! Echt lekkere zomerse dagen zijn bijzonder schaars. Ook vandaag zou het wisselvallig zijn. Maar bij het wakker worden scheen de zon volop. Weeronline gaf op de buienradar aan dat er volop buitjes verwacht konden worden.
Ik stelde voor om meteen na het ontbijt naar de fitness te gaan en bij droge, zonnige periodes lekker in de zon te gaan liggen. Bij binnenkomst werden we begroet door Bas: "zo jullie gaan er goed tegenaan hoor", maar ik moest bekennen dat we toch eerst in de zon zouden gaan liggen.
Zo gezegd zo gedaan, maar na 20 minuten begon het al te regenen en gingen we naar binnen om te sporten. Na ruim een half uur zag ik dat de zon weer tevoorschijn was gekomen en gingen we weer even in de zon. Weer een half uur. Daarna maakte ik m'n rondje fitness af en met een tevreden gevoel wilde ik naar huis gaan. En daar regende het weer pijpenstelen, dus maar een kopje koffie gedronken. Daarna was het weer droog.

Geen opmerkingen: