28 november 2012

My 30-day trial

Het bekende Michelin mannetje
Zo, vandaag m'n 30-day trial afgerond. Met Roos samen 24,6 kilometer gewandeld op anderhalf sneetje brood en een halve liter water. En dat met 6 kilometer per uur. De afgelopen weken heb ik zeer intensief gewandeld en me daarbij strikt aan het FDH dieet gehouden; soms zelfs het FDV, oftewel Fress das Viertel, eet een kwart van wat je normaal eet. En wanneer je dat goed volhoudt val je snel af zonder een akelig hongergevoel. Nu, terwijl ik dit zit te typen (17.00 uur) heb ik nog steeds niet meer gegeten dan die anderhalve boterham, wat melk in de thee en een glas vers sinaasappelsap. Straks gaan we veganistische erwtensoep eten en daarna gaan we nog even lekker naar de fitness voor een les Pilates.
De enige onderbreking die ik me wel moest permitteren was vorige week maandag. Ik deed toen 'smorgens om half negen mee aan een groepsles op de sportschool en ik voelde dat dit niet goed ging; ben dan ook uitgestapt. Ik was al niet zo fit bij het opstaan en was maar moe; ik was kennelijk te ver gegaan met het weinig eten. Toen heb ik het wat rustiger aan gedaan en iets meer gegeten. Maar enkele dagen later ging het allemaal weer prima. En het resultaat is duidelijk. Ab zei afgelopen zondag al dat "die voetbal" in m'n overhemd was verdwenen en Roos complimenteerde me dat ik een Michelinbandje kwijt was.
Morgen ga ik verder met m'n tweede "trial". 

1 opmerking:

Renee zei

Bikkel!