07 december 2010

Kruising

Hier in Bilthoven is op één van de belangrijke kruisingen een verkeerscircuit gerealiseerd. Tot voor kort stonden er stoplichten om het verkeer te regelen. Altijd files in de spits en gepiel om over te steken als wandelaar. Iedereen stond op niemand te wachten. En dan nu, een circuit met voorrangskruisingen en aan alle kanten zebrapaden om over te steken. Het verkeer loopt als een goedgesmeerde naaimachine.
Ik was hier zo tevreden over dat ik me had voorgenomen om het gemeentebestuur een enthousiast briefje te sturen. Volgens mij krijgen die alleen maar negatief commentaar op alles wat ze doen. Als ik nu weer zie hoeveel buurtactiegroepen in het geweer komen tegen de bouwplannen in het centrum?! Dus ik vroeg aan een mij welbekend raadslid hoe een dergelijk briefje zou vallen. "Ach, dat wordt niet in behandeling genomen maar ter zijde gelegd". Dan maar niet; ik zal me de moeite besparen. Maar ik blijf zeer tevreden over deze verandering en doe daar dan maar via dit Bloggie getuigenis van.
Posted by Picasa

1 opmerking:

Anoniem zei

Weer een hele serie leuke bloggies maat