28 mei 2021

Laag Zuthem

Fraaie boerderij langs kanaal

 Ik was wel weer eens toe aan een stevige wandeling dus vandaag maar eens een track gelopen die Roos voor mij gemaakt had; een track van Laag Zuthem naar Dalfsen. Je kunt met een buurtbusje vanuit Heino vrij snel in Zuthem komen; ik was er al om 10.15 uur en kon direct vanuit de bushalte beginnen. Roos is zo "los" op het onvolprezen "Komoot"; ze maakt tracks bij de vleet en op aanvraag. Deze track was werkelijk fantastisch; zij liep over kleine paadjes, door lanen met eiken, langs een kanaal en stukken prachtige natuur. Ik kon het niet laten om haar af en toe met foto en al een WhatsAppie te sturen met mijn bewondering voor het aanvoelen van het terrein alleen op geleide van de geografische ondergrond. Het meegeleverde kaartwerk van Komoot maakt dat kennelijk mogelijk, maar Roos heeft er wel een neus voor!

Geen opmerkingen: