21 mei 2021

Behoorlijk duizelig

 Vanmorgen bij het opstaan was Roos behoorlijk duizelig; dat had zij al eens eerder gehad en toen een stuk erger, maar het was duidelijk. Dus heel voorzichtig gedaan. Was maar goed dat ik er bij was om haar tot steun te zijn. Allereerst ben ik naar de mensen van het IVN gegaan om hen te vertellen dat Roos niet kon komen om deel te nemen aan de excursie naar het voorkomen van planten langs de IJsseldijk. Verder heb ik haar deze dag vooral verzorgd. 
Ze had gisteren al een bak met boerenkool uit de vriezer gehaald; in combinatie met gebraden reebout smaakte dat voortreffelijk. Eigenlijk had ik gepland om vanavond weer terug naar de flat te gaan vanwege soep e.d. die misschien zouden kunnen bederven, maar dat ging natuurlijk niet. Roos was gedurende de dag weer redelijk opgeknapt, maar ik was er niet helemaal gerust op en ben dus gebleven.

Geen opmerkingen: