13 maart 2021

Plaatje voor de groeps-Whatsap

 

Dit plaatje lijkt me toepasselijk

Ik vond het maar niks dat de door mij geconstrueerde groeps-app met de kids niet van passend plaatwerk was voorzien, dus ging ik aan het wroeten met een toepasselijke foto van mijn viertal in vroeger jaren, met z'n viertjes in het door mij ooit geconstrueerde aquarium kastje, beter bekend als het "yogi bear huisje".
Ik probeerde van alles maar kreeg het niet voor elkaar. Eén poging ging falikant mis; ik drukte op de video knop en direct begon mijn telefoon met de piep dat hij belde. En ik wist echt niet hoe ik dat kon stoppen. Arja en Joke reageerden en ik moest bekennen dat ik aan het klooien was geweest in mijn onkunde. Natuurlijk een begripvol hoongelach aan de andere zijde. "Die ouwe" is niet meer zo handig. Het is inderdaad wel raar hoor om te merken dat je van iemand die goed thuis is in de huis-tuin-keuken ICT, een wat onhandige sukkel bent geworden. "De leeftijd, net wat u zegt". Ik vind het ook niet erg hoor; de nieuwe generatie is je op alle gebieden de baas; dat merk ik steeds meer.
Ik zal aan Martijn vragen hoe dat gaat om een plaatje aan een groepsapp te binden.

Geen opmerkingen: