03 maart 2021

Gezellig bijkletsen met schoondochter

 Marjorie heeft een leuke baan bij de universiteit; vanwege de Corona werkt ze uitsluitend thuis en gezien haar medische geschiedenis behoort ze tot de vaccinatie heeft plaats gevonden tot degenen die echt zo veel mogelijk contact moet vermijden; ze komt weinig met anderen in aanraking. Daarom was ik - zij het op de gepaste afstand van anderhalve meter - welkom. En als vanouds zaten we weer over tal van onderwerpen met elkaar van gedachten te wisselen op haar vrije donderdag (eigenlijk morgen dus, maar ik loop zo verschrikkelijk achter met m'n daily blog en ik weet echt niet meer wat ik vandaag echt gedaan heb). 
Eigenlijk was ik van plan om vandaag opnieuw naar Limburg te gaan om te wandelen; het was zulk prachtig weer; maar twee dagen achter elkaar zo'n reis werd me toch wat te veul.

Geen opmerkingen: