24 april 2021

Verzot op spinazie

 Vandaag 24 april, de dag waarop mijn moeders verjaardag werd gevierd; daar denk je - hoe oud je ook bent - altijd weer aan. Een bijzondere dag; precies een jaar geleden overleed de vader van Marjorie.
Ik heb deze dag gebruikt om wat boodschappen te doen; een kilo spinazie, appels en peren bij Westeneng. Sinds ik dat een keer gekocht heb neem ik iedere gelegenheid waar om weer een kilo spinazie in te slaan; wat is dat lekker. Maar de winkel is slechts op zaterdag open en dat is nu juist bij uitstek een dag waarop je met het DalVrij abonnement het makkelijkst kunt reizen zonder extra kosten. Maar na de tocht gisteren naar Limburg was ik wel aan een daggie de Bilt toe. Maar in de loop van de avond ging ik weer naar Roos in Wijhe. Ze kwam me van de trein halen met m'n fiets. 's-Avonds nog leuk gebridged.

Geen opmerkingen: