22 februari 2013

Marcel Boekhoorn en Hind

Inmiddels ben ik al bijna aan m'n duizendste Weblog toe; ik reageer me al een kleine drie jaar af op deze manier; een onschuldige manier van psychotherapie. Maar, narcistisch als ik ben kijk ik natuurlijk wel regelmatig of er naar m'n Blogs wordt gekeken en welke Blogs het beste worden bekeken. En daar zag ik tot m'n grote verrassing gisteren dat een oud Bloggie over Marcel Boekhoorn 'smorgens vroeg al meer dan 20 keer was bekeken. En inmiddels al boven de 100 en dat binnen een dag?!
Dat kon niet aan de kwaliteit van m'n Weblog liggen maar het moest iets met Marcel te maken hebben en ja hoor, groot nieuws, 'slands Quote lijst nr 10 miljardair Boekhoorn verkeert met Hind, zangeres, bekend bij het grote publiek. Ik herinner me haar naam nog van destijds bij het programma Idols waar zij heel hoog eindigde. Sinds ik geen TV meer kijk heb ik haar naam niet meer vernomen. Maar ze scoort nog steeds goed dacht ik zo.

Geen opmerkingen: