16 september 2024

Joris de spiderman

 

Joris met de tomatenoogst uit eigen tuin

Zoon Peter is ontzettend actief met zijn tuin, gewoon een klein stadstuintje maar hij heeft een innerlijke drang om daar dingen te verbouwen. Eerder toonde hij al leuke foto's met zijn zoontje Joris en samen oogsten van radijsjes, maar nu een enige foto van Joris met een mandje tomaten van "eigen pluk". Een ontzettend lieve foto met dat leuke rode pak dat - naar ik van Jessica hoorde - een spiderman pak is, en bij nader inzien zag ik inderdaad het figuur van een spin op het pak. Ik mag deze foto met toestemming van z'n moeder plaatsen. 
Ik weet nog zo goed dat ik die aandrift ook zo sterk had. Toen ik mijn eerste huis met tuin betrok in Amstelveen had ik ook een niet te beheersen drang om iets te verbouwen en dat werden ook tomaten. Met veel succes trouwens, net als bij Peter. Een jongetje uit de buurt vroeg of het appeltjes waren herinner ik me nog. Of ze ook goed van smaak waren weet ik niet meer. Moet ik ook nog aan Peter vragen. 

Geen opmerkingen: