19 augustus 2021

Van negen tot zeven

 

Alert kijkend

Allemachtig wat was ik moe gisteravond?! Geen wonder; om 5 uur opgestaan terwijl ik al om 3.30 wakker was en alvast thee had gedronken; vervolgens een lange reis naar Gulpen, Zuid Limburg waar om 9.05 vriend Dick stond te wachten; 15 kilometer gewandeld, geluncht in Nijswiller en weer terug naar Utrecht Lunetten; met de kat gespeeld en om 20.30 uur weer rustig thuis. Nog even wat ge-appt met deze en gene en om 21.00 gaan "lezen". Nou, dat duurde niet zo gek lang; ik kon de oogjes niet open houden. Vannacht om 2.30 een pitstop - ik dacht nog, nou 5 uur slaap, dat wordt wakker liggen - en uiteindelijk werd ik om 7.00 uur wakker. Poeh, dat was lang geleden dat ik zo lang heb geslapen; lekker uitgerust wakker geworden en weer snel aan de gang en dat betekende o.a. de kat te vreten geven en met hem spelen. Ik had gepland om terug te lopen via de Kromme Rijn. Ik was net vertrokken toen ik een appie kreeg van Roos of ik puf had om naar haar toe te komen; ze was niet zo lekker en zag het niet zitten om naar mij toe te komen. Doorgelopen naar Bunnik en daar de trein genomen naar Wijhe. Roos was een beetje verkouden, niet ernstig, maar even rustig aan doen is dan het devies. De volgende morgen ging ik weer bijtijds terug voor die k-kat en 's-avonds weer naar Wijhe omdat ik de volgende dag een mooie wandeling in Twente wilde gaan maken. Als ik deze blogs zelf lees word ik al duizelig van al mijn activiteiten, maar inmiddels ben ik wel lekker actief bezig en ik val er nog bij af ook, hetgeen de bedoeling is. 

Geen opmerkingen: