25 augustus 2021

M'n oude school agenda

 

1964, wat een jonge koppies

Gisteravond laat kreeg ik nog een WhatsApp bericht van vriend Peter C.: "Charlie Watts is dood". Hij was 80 jaar oud geworden en Peter was nog bij een concert geweest 3 jaar geleden in de Ziggo Dome waar die oude rakkers nog optraden. Ik vind het niet te geloven; waar de Beatles al na enkele jaren de samenwerking opgaven hebben de Rolling Stones het tot heden ten dage volgehouden om op te treden. Peter - altijd sterk in pikante détails - wist te melden dat één van de "heren" zelfs onlangs nog een baby had verwekt bij een Russische ballerina. Leuk toch zo'n belegen vader die ook grootvader en zelfs overgrootvader kan spelen voor zo'n boreling. Nou ja, een beroemde vader ook al zul je hem nauwelijks leren kennen is ook wat waard.
Ik vertelde Peter dat ik mijn schoolagenda van 1964 nog had bewaard, inclusief een oude foto van de oorspronkelijke Rolling Stones. Wie had kunnen denken dat zij 57 jaar na dato nog steeds actief en beroemd zouden zijn. Het fotootje, althans wat er nog van over is siert dit bloggie.

Geen opmerkingen: