22 juli 2021

Stapelgek word je er van?!

 Steeds meer moet er met je "smartphone" kunnen. Maar voor ouderen valt het niet meer te begrijpen en in toenemende mate "een gedoe". Was ik zeer ingenomen met de nieuwe wijze van handelen met de Rabo app daar is het weer zo veranderd dat ik er niets van begrijp; ik krijg het allemaal niet voor elkaar. En helaas wonen de kinderen - die me wellicht uit de problemen kunnen helpen - niet echt in de buurt. Wèl heeft Hugo me van mijn "ruimte probleem" afgeholpen. Het bleek dat het onvolprezen Komoot programma van alles had opgeslagen; dat heeft Hugo verwijderd en tot mijn verrassing functioneert Komoot nog als vanouds. Verbazend is vooral dat ik van een voorloper in de jaren 80 (is natuurlijk wel 40 jaar geleden, niet niks?!) ben verworden tot een achterloper. "Ik word te oud voor die rotzooi", zou Wim Sonneveld zeggen.

Geen opmerkingen: