16 mei 2022

Nunspeet

 Gistermiddag stelde Roos mij via WhatsApp voor om vandaag samen te gaan wandelen. Prima voorstel en zo stonden we vanmorgen om kwart voor 10 klaar op station Nunspeet om aan de wandeling te beginnen. Had ik aanvankelijk voorgesteld om weer eens een "Zwart Boertje", oftewel naar Leuvenum te gaan lopen, daar had ik in de trein even mijn Komoot archief bekeken en zag ik dat er nog een rondwandeling vanuit Nunspeet was, ooit door Roos geconstrueerd. Dat leek ons beiden wel wat en daar gingen we op weg. Of we elkaar in geen weken gezien hadden spraken we weer honderduit met name over de boeken die we aan het lezen waren en wat dies meer zij. Het was Anna ook al opgevallen dat Roos en ik altijd wat met elkaar aan het bespreken zijn en eigenlijk maar zelden over "ditjes en datjes" aan het leuteren zijn. Onderweg besloot ik om lekker met Roos mee terug te gaan naar Wijhe.
Het was toch weer een kleine 15 km en we waren allebei behoorlijk moe. Ik voelde het behoorlijk in m'n benen; de jaartjes beginnen meer en meer te tellen. Nou ja, we mogen nog niet mopperen.

Geen opmerkingen: