28 mei 2022

En weer naar Wijhe

 Roos had gebeld met Douwe vanwege zijn verjaardag. Daar waar wij hadden gedacht bij hem en zijn Ana langs te gaan hier in de Bilt daar vroeg hij waar zij zich zouden moeten vervoegen, hetzij in de Bilt hier op de flat, hetzij in Wijhe. Hij had duidelijk zin om de rit naar Wijhe te maken en Ana de woning van zijn moeder te tonen. Best logisch en dus gingen wij weer naar Wijhe. Roos deed eerst wat boodschappen voor morgen; ze ging naar de Koopman voor vijgen en naar van Loo voor procureur en lekker broodbeleg. Aangekomen in Wijhe moest ze nog melk halen bij AH en maakten we samen een enorm brood. Voor het eerst sinds tijden moest ik weer met de hand kneden; best een goed intensief werkje voor de armspieren; ga ik op de flat ook maar doen ondanks de dumbells die inmiddels waren aangekomen.
Ook liep ik nog een lekker stuk in de omgeving voor de broodnodige lichaamsbeweging. We hebben nog geprobeerd om een film te kijken; Roos had het snel gezien en ging bridgen; ik kon, als altijd mijn ogen niet meer open houden en dus lagen we er vroeg in. Als altijd heb ik weer zo lekker geslapen daar in het doodstille Wijhe.

Geen opmerkingen: