24 mei 2022

Paardrijden

 

Arja te paard op het strand

In mijn familie is een behoorlijk deel van de vrouwen gek op paardrijden. Vooral Ingeborg, de jongste dochter van broer Jan is daar heel goed in en heeft een prachtige ruin tot haar beschikking. Maar ook Joke en Arja zijn aan het paard rijden geslagen sinds enkele jaren en ook kleindochter Evi is te paard. Arja vertelde mij laatst dat ze op het strand zou gaan rijden en dat leek me nou zo leuk om te zien. Ik vroeg haar om een foto en die ziet u hierbij. Afgelopen weekend was ze met een aantal paardrijders vroeg op het strand om daar te rijden.
Ik heb een foto waarop ik te paard zit tijdens een vakantie als kind met m'n ouders in Driebergen, maar verder kan ik mij niet heugen ooit op zo'n knol te hebben gezeten; maar anderen te zien rijden vind ik leuk. Afgelopen weekend nog terwijl ik met Roos op een smal pad aan het wandelen was kwam er een stoet van een man of zes te paard ons tegemoet; leuk gezicht net als dochter te paard op het Scheveningse strand.

Geen opmerkingen: